LIHASKUNTO
CORE 45, LIHASHUOLTO, KEHONPAINOHARJOITTELU

Core 45

Keskivartaloon keskittyvä 45min. tehokas lihaskuntojumppa. Tavoitteena on vahvistaa erityisesti vatsaa ja selkää, unohtamatta kuitenkaan tärkeitä ryhtiin ja tasapainoon vaikuttavia lihaksia. Jumppa sisältää alkulämmittelyn, lihaskunto-osion ja loppuvenyttelyt. Kenkiä et tarvitse, mutta juomapullolle ja hikipyyhkeelle on käyttöä.

 

Kehonpainoharjoittelu

Tunnilla opetellaan erilaisia oman kehon painolla suoritettavia voimaa ja taitoa vaativia liikkeitä. Kehonpainoharjoittelu kehittää voiman ohella myös koordinaatiota, tasapainoa ja liikkuvuutta joten se toimii tehokkaana oheisharjoitteluna monelle lajille. Käytämme tunneilla monipuolisesti erilaisia harjoitusmenetelmiä esim. kiertoharjoittelu, patteriharjoittelu ja pariharjoituksia. Tälläkään tunnilla et tarvitse kenkiä, mutta juomapullo ja hikipyyhe tulevat tarpeeseen.

Kehonhuolto

Rauhallinen tunti, joka sisältää alkulämmittelyn, kevyen lihaskunto-osuuden sekä liikkuvuutta kehittäviä dynaamisia- ja staattisia venytyksiä. Jokainen tekee liikkeet omaa kehoa kuunnellen joten tunti sopii kaikille iästä ja kunnosta riippumatta. Kenkiä ei tarvita, mutta ota mukaan juomapullo ja hikipyyhe.